Book by phone: (855) 446-2322

Legacy Villa 1701

Guest Rating:

Vacation rental condominium. Sleeps 8, 3 bedrooms, 2 bathrooms. No pets allowed.

2252 Beach Drive Gulfport, MS 39507 United States

Come Stay in the Peaceful Community at the Villas at Legacy! You will feel Like Home in this Beautiful Villa. Some Units Come with a Single or Double Car Garage and a Balcony that Overlooks the Nice Complex. The Bedrooms are Large. The Living Room is a Great Place to Relax and offers Plenty of Seating to Watch TV. The furnishings are beautiful and the condo itself is immaculate, high end furnishings . .The Kitchen is Fully Equipped with Everything needed for the Gourmet Cook. Also in the kitchen is a Dinette for Breakfast, a Quick Lunch or a place to chat with the chef. We have added a high end air bed for parties of eight. Don't forget to take advantages of the amenities this property offers: Two pools, Hot Tub, Grill Room, Fitness Center, Walking paths and so much more. Close to Casino's, Great Southern Golf Course, VA Hospital, Shopping and Keesler Airforce Base.

Our Physical Address is
2252 Beach Drive Gulfport, MS 39507

Rooms and Amenities
Property Type Condominium, 1 story, Built in 2001
Unit Code LV1701
Beds 1 king bed, 1 queen bed, 2 twin beds, 1 other bed
Bathrooms 2 bathrooms
Rooms Sleeps 8, 6 dining seats, 2 car garage
Pets No pets allowed.
Standard Amenities combination tub/shower, jetted tub, king, queen, shower, sleep sofa /futon, toilet, twin/ single, churches, cinemas, library, live theater, marina, museums, playground, pond, restaurants, water parks, Dining, DVD Player, Satellite / Cable, Television, Air Conditioning, Clothes Dryer, Fireplace, Fitness Room / Equipment, Garage, Heating, Internet, Iron & Board, Linens Provided, Living Room, Parking, Telephone, Towels Provided, Washing Machine, Dishes & Utensils, Dishwasher, Kitchen, Microwave, Oven, Refrigerator, Stove, Toaster, antiquing, beachcombing, bird watching, gambling casinos, outlet shopping, walking, ATM/bank, fitness center, groceries, hospital, massage therapist, medical services, Downtown, Resort, Deck / Patio, Lawn / Garden, Communal Pool, Hot Tub, full, cycling, deepsea fishing, fishing, golf, hiking, jet skiing, pier fishing, sailing, swimming, children welcome, non smoking only, pets not allowed, Events Allowed, Long-term Renters Welcome, Minimum Age Limit for Renters, Weddings
Living Central Air, Ceiling Fans, Linens, Washer & Dryer, Ironing Board, Jacuzzi Tub, High Speed Internet, Fireplace
Business Nearby ATM, Nearby Post Office, Nearby Internet Cafe, Nearby FedEx, Nearby Bank
Convenience Area FitnessCenter, Nearby Medical Services, Nearby Grocery, Outlet Shopping, Movie Theatres, Golf Course
Outdoor Deck, Gas Grill, Hot Tub, Shared Pool, Beach
Geographic Secluded, Near Beach, Close to Town
Entertainment Cable TV, DVD Player
Average Manager Rating (Based on 98 reviews)

Overall satisfaction

Services from rental manager
Average Vacation Rental Rating (Based on 7 reviews)

Overall satisfaction

Cleanliness

Location

Property condition
100 % of our reviewers would recommend this vacation rental.

Vacation Rental Reviews

  • Great Location for Family fun!

    Stayed 3 days ending in July, 2018

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Picayune, MS recommends this vacation rental

    We stayed at the Villas at Legacy and were pleased with our decision to rent a villa instead of a unit in the high rise. First of all, the location of Legacy could not be more centrally located to everything the MS coast has to offer. We were near every attraction we had planned for kids and were still close to casinos, restaurants, the shopping mall and the coast coliseum. As retired military, we also enjoyed shopping at nearby Keesler Air Force base. The unit itself was very clean and nicely laid out, so everyone had privacy and space. Our unit was right behind the front pool which was nice for the adults to have an evening dip or time in the jacuzzi. We were also a short walk from the back pool and play area, which my grandson enjoyed. Overall it was a perfect rental for our needs and would certainly go back again.

    • Manager Responded on 7/27/2018

      Thank you so much for your feedback. We hope to have you visit again in the future.

  •  
  • Wonderful!

    Stayed 4 days ending in July, 2018

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Mary w from Oxford, MS recommends this vacation rental

    Everything was wonderful! The location was great, the condo was clean and comfortable, we had everything we needed for our beach vacation!

    • Manager Responded on 7/18/2018

      So happy to hear that you enjoyed your time with us. We hope to see you again in the future, and appreciate your feedback.

  •  
  • Reunion Stay

    Stayed 6 days ending in July, 2018

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Walter M from Leavenworth, KS recommends this vacation rental

    The Condo was great. My family really enjoyed the space and all the extras (TV'S, Pools and extra space. The only issue we had, which is minor is the renter only gave us one trash bag for our six day stay. There was no problem taking the trash to the special area but one trash bag is not good. Other than that the stay was great. I would definitely stay there again if we return to Gulfport.

    • Manager Responded on 7/9/2018

      Thank you so much for your feedback. We provide a starter kit for each condo to get your through the first night. We apologize if you did not receive that. We hope to see you again in the future.

  •  
  • Weekend Getaway

    Stayed 3 days ending in April, 2018

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Indianapolis, IN recommends this vacation rental

    The home was just as described in the ad & we enjoyed our stay. My only complaint is the fact that I was charged a $350 deposit the morning of check-in that I was not informed would take place. HomeAway nor the property mgt contract advised of this deposit fee so it was a shock to be charged and I'm still waiting for those funds to be returned. I would like to suggest that this information be included BEFORE travelers book with you. Other than that, all was well!

    • Manager Responded on 6/11/2018

      Sorry for the delay. We are happy to hear that you had a nice time. In an effort to address your concern about the security deposit. At the time of booking you have a choice to choose a $49.99 non-refundable damage waiver or a $350.00 Refundable Security Deposit. The system will not allow you to complete your booking until you have choose one of the two options. I hope this was helpful, and we apologize for the inconvenience.

    • Manager Responded on 6/11/2018

      Sorry for the delay. We are happy to hear that you had a nice time. In an effort to address your concern about the security deposit. At the time of booking you have a choice to choose a $49.99 non-refundable damage waiver or a $350.00 Refundable Security Deposit. The system will not allow you to complete your booking until you have choose one of the two options. I hope this was helpful, and we apologize for the inconvenience.

  •  
  • Last minute vacation

    Stayed 7 days ending in September, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Scottsburg, IN recommends this vacation rental

    Very satisfied with the overall experience! Pools were amazing! Villa was clean and well stocked! Owner was very pleasant and easy to work with! Will definitely return in the future!

    • Manager Responded on 9/27/2017

      Thank you so much for the nice review. We are very happy you enjoyed your time with us. Stacey

  •  
  • Biloxi 2017

    Stayed 7 days ending in June, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Donald M from Batesville, MS recommends this vacation rental

    Wonderful vacation room for all of us 7 adults and 2 children. It was great to have the playground and family pool plus the koi ponds kept the young one busy and happy Plus just a short walk to the beach. We all enjoy the area and will definitely continue to come.

  •  
  • Mr. H Lacoste

    Stayed 9 days ending in June, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Herne L from IRVINGTON, NJ recommends this vacation rental

    My Family and I had a wonderful time staying at legacy Villa 1701. The place is beautiful and cozy. We enjoy the amenity they offer in the villa.

  •  
Getting your rate Getting your rate...
1. Select Your Dates to Check Availability

Click calendar to set checkin/checkout dates. clear calendar

 Unavailable  Selected  Available  Checkin only  Checkout only
2. Review Dates and Rates

Select/Confirm the number of travelers to get a rate quote.

: :
Base Rent:
Fees & Taxes:*
Total Price:
:
:
*Click 'Continue Booking' to view details of fees & taxes

To request information about booking this vacation rental, please fill out the form below.


Sorry, we encountered the following error(s):

  • Unable to process request.
loading Sending Email...
Your email has been sent successfully!

Sorry, we encountered the following error(s):

  • Unable to process request.
loading Sending Email...
Your email has been sent successfully!
30.390784,-89.003485

Southern Mississippi Real Estate 2252 Beach Drive Gulfport, MS 39507 (855) 446-2322 dgray@southernmississippirealestate.com

© 1999 - 2018 | Powered By Escapia Vacation Rental Software | Terms of Use

Logon